חגית אריאלי שיינפלד

מדריכה

לא פעם שואלים אותי, אם לא נמאס לי לטייל במזרח… והתשובה שלי היא ממש לא! כי בכל פעם אני מגיעה לשם אחרת. האהבה אל עולמות המזרח התעוררה בי בהשראת לימודי הסוציולוגיה והאנתרופולוגיה שלמדתי בתואר הראשון באוניברסיטת בר אילן.

החיבור היה מיידי – נפאל, תאילנד, יפן, הודו, וייטנאם ועוד.

עושר תרבותי, מגוון דתות, נופים עוצרי נשימה,ארכיטקטורה מרהיבה, מטבח ססגוני ועשיר בטעמים ותפיסת עולם ואמונות כל כך שונות מאלו שגדלתי עליהם שענו לי לא פעם על שאלות קיומיות שעסקתי בהן.

לימודי האיורוודה שלי (רפואה הודית מסורתית) ולימודי תזונה סינית ומקרוביוטית העניקו רוח גבית נוספת למשיכה שלי  לתרבויות המזרח, ברבדים נוספים.

הסיפורים האנושיים, התרבות, הארכיטקטורה, המקדשים, הטבע, הריחות, הטעמים, הצבעים בכל אחת מהמדינות הללו, יוצרים  פסיפס אנושי ותרבותי ייחודי של אינספור סיפורי חיים ומייצר חיבורים בין נשים שמרגשים אותי בכל פעם מחדש.

חגית, בוגרת לימודי תואר שני במדעי המדינה מטעם אוניברסיטת תל אביב. חגית מטפלת מוסמכת ברפואת האיורוודה (Ayurveda) תחום אותו למדה במכללת רידמן. בנוסף ללימודיה בישראל, נסעה חגית במיוחד להודו על מנת להעמיק את הידע המקצועי שלה. (לאחר סיום לימודיה, הצטרפו גם בעלה וילדיה לטיול של כמה חודשים בהודו  וחוו יחד איתה את האהבה והחיבור אל קסם המזרח. חגית  עוסקת בין שלל כובעיה גם ככתבת בפורטל התזונה Eatwell ובמגזין מנטה.  חגית הוציאה לאור ספר ביכורים בשם "שירים מן הבקתה".

הצוות שלנו

מיכל ארליך

מנהלת אופרציה

חגית אריאלי שיינפלד

מדריכה

דנה מרזל

מדריכה

סיון גוטמן

מדריכה